Dag 3 Victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van dignus - WaarBenJij.nu Dag 3 Victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van dignus - WaarBenJij.nu

Dag 3 Victoria

Door: Carin

20 Juli 2011 | Canada, Victoria

En inderdaad precies om kwart voor acht reden we weg. Het was strak geregeld. Toen we bij de verhuur van de camper aankwamen stond een Nederlandse jongen ons te woord en gaf uitleg over ons verblijf voor de komende drie en halve week. De camper is enorm (ruim 9 meter), zeker als we de twee zijstukken nog uitschuiven. Heerlijk comfortabel. Na alles in de kasten te hebben gelegd vervolgden we onze weg naar Vancouver island. Het weer was helaas niet geweldig dus het uitzicht op de boot ook niet. Maar toch fraai tussen al die eilandjes door. Eenmaal in Victoria aangekomen scheen het zonnetje. Wat een heerlijke stad is dat zeg. Straattheater, haventjes, watervliegtuigen en prachtige Engelse gebouwen. Na een uurtje slenteren toch maar de camper in op zoek naar onze eerste campsite; Goldstream . In een prachtig natuurpark met reusachtige bomen waar de meiden gelijk al een hert tegen het lijf liepen. De plekken zijn groot, je hebt een eigen picknicktafel en een vuurkorf. De hele campsite stookt een vuurtje. Hout kun je bij de “receptie”halen en een bijl hebben we in onze camper. Deze avond kwam het er niet van, maar dat gaan we zeker doen.