Terugblik vanaf de luchthaven - Reisverslag uit Banff, Canada van dignus - WaarBenJij.nu Terugblik vanaf de luchthaven - Reisverslag uit Banff, Canada van dignus - WaarBenJij.nu

Terugblik vanaf de luchthaven

Door: Michiel

06 Augustus 2011 | Canada, Banff

Hoewel niet helemaal in de stemming omdat we net slecht nieuws lazen van Myrna Brussel (dochter van een oud collega en vriend Peter), die al enkele jaren vecht tegen een van de aggressiefste vormen van kanker (Ewing), toch een korte terugblik.
Toen we pas tijdens het eten vroegen naar de hoogtepunten werd het meest genoemd "de hele reis". Maar natuurlijk kwamen het surfen, het raften, de beren kijken en het mountainbiken ook in de top 5. En natuurlijk de ongelooflijke natuur. De bizarre bergen, de prachtige rivieren, schitterende watervallen en de wonderschone meren. We konden lastig kiezen welke waterval of meer het mooiste was. Tegen zoveel moois en zoveel gezelligheid met elkaar een beetje puber chagrijn in de eerste dagen (direct na het vermoeiden korfbalkamp), mijn zere rug en een lange verkoudheid bij Carin niet tegenop. M.a.w. een echte aanrader. We gaan hier weer een mooi boek van maken, en ook door het te verwachten fotoboek en de film gaan we hier weer lang van nagenieten.