Dag 7 Strathcona National Park - Reisverslag uit Strathcona Park, Canada van dignus - WaarBenJij.nu Dag 7 Strathcona National Park - Reisverslag uit Strathcona Park, Canada van dignus - WaarBenJij.nu

Dag 7 Strathcona National Park

Door: Carin

20 Juli 2011 | Canada, Strathcona Park

Michiel en ik hadden allebei van te voren het gevoel dat we deze plek misschien wel hadden moeten skippen, maar niets is minder waar. Wat een prachtig gebied is dit. Spiegelgladde, heldere meren met daaromheen, bergen met en zonder sneeuw.
Na een ontbijtje in de zon en een kop koffie na gaan we dan ook maar eens op stap. We gaan naar een lodge niet ver van de camping. We stappen daar met z’n vijven in een kano en peddelen het prachtige meer op. Het klinkt relaxter dan dat het is, want het is hard werken. Het is zo ontzettend bevoorrecht om met je kanootje hier te mogen varen. Na dit harde werken eten we een overheerlijke lunch op het terras van de lodge, wederom met prachtig uitzicht. Als de batterij weer is opgeladen maken we nog een korte wandeling naar een waterval. En terug op de campsite is het weer vuurtje, wijntje en e-reader. Kortom een prachtige dag in een prachtig gebied.