Dag 2 Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van dignus - WaarBenJij.nu Dag 2 Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van dignus - WaarBenJij.nu

Dag 2 Vancouver

Door: Carin

20 Juli 2011 | Canada, Vancouver

Het is al een paar dagen geleden dat we nog in Vancouver waren en we hebben intussen al weer veel indrukken opgedaan. Ik hoop dus dat ik deze dag toch nog een beetje kan verslaan.
Ook deze ochtend waren we al weer vroeg uit de veren. Dat is wel het voordeel van de jetlag, je kunt je dag optimaal benutten. Na weer een overheerlijk ontbijt met pancakes, bacon en egg, stond vandaag de “big bus”op het programma.
Onze eerste stop was ,grandville, het oudste stukje Vancouver. Dit was erg sfeervol. Ook hier was de Starbugs aanwezig en na een heerlijke kop koffie togen we naar een uitkijkpunt in een toren op de vijftigste verdieping. Een prachtig uitzicht over Vancouver, oceaan en bergen hadden we hier. Vancouver ligt op een prachtig plekje midden in de natuur. Een wereldstad maar waar je je ook bevindt, je ziet altijd de bergen, bossen of het water.
Na een leuk stukje stadswandeling moesten we er toch echt aan geloven. We hadden de meiden beloofd dat ze mochten shoppen. Helaas viel de buit voor Machteld wat tegen maar Sas had goed ingeslagen.
Nog even naar Grandville island, een voormalig industrieterrein, en nu een hip stukje Vancouver. Leuk maar we waren te moe om er echt van te genieten. Met de bus terug naar ons hotel en even relaxen .
’s Avonds naar een hippe Japanner waar we heerlijk gegeten hebben (behalve Cas). En toen vroeg slapen , want de taxi naar ons moterhome zou de volgende morgen al vroeg voor de deur staan