Dag 14 Op weg naar Clearwater - Reisverslag uit Clearwater, Canada van dignus - WaarBenJij.nu Dag 14 Op weg naar Clearwater - Reisverslag uit Clearwater, Canada van dignus - WaarBenJij.nu

Dag 14 Op weg naar Clearwater

Door: Carin en Michiel

29 Juli 2011 | Canada, Clearwater

Na eerst nog een kleine track (wandeltocht) naar een waterval vlakbij de Campsite, zijn we op weg gegaan naar Clearwater. Onze bedoeling was om halverwege aan een zipline te gaan hangen, maar deze was helaas nog niet in gebruik. Na een stop bij de Starbucks en de super in Kamloops door naar Clearwater. Wat een heerlijke camping. Aan een meer, met een grasveldje waar de kinderen al snel met andere Nederlanders en Canadezen aan het voetballen waren. Daarna lekker zwemmen in het meer, fikkie stoken etc. En water, electriciteit en internet. Onze camping heet Dutch Lake Resort. De naam is niet helemaal correct want het is hier begonnen met 2 Deutsche dames, maar er zijn wel veel Dutch men en women op de camping. We gaan hier 3 nachten blijven en dat lijkt een erg goed idee. Ook aardig is dat we nu eens niet onder en tussen donkere bomen staan :)