bijna weg uit bali - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van dignus - WaarBenJij.nu bijna weg uit bali - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van dignus - WaarBenJij.nu

bijna weg uit bali

Door: machie

06 November 2008 | Indonesië, Batavia

hallo alemaal
het is hier fantastich
in de reis naar dit hotel zijn we naar een vulkaan geweest echt leuk
en naar een heel klein dorpje er waren een paar kleine huisjes heel veel kinderen er woonden ongeweer 4 familie`s met ongeveer alemaal 5 kinderen ze hadden ook een varken
ze mochten een snoepje die boden wij hun aan maar dat vonden ze gek
de meisjes liepen met baby`s in hun armen want hun moeder moet op het rijstveld werken hun vaders ook aleen de oude vrouwen zitten in een huisje eten te maken wij hebben het gezien en het is niet erg fris ze hebben geen speelgoed en ze slapen op de grond we staan met ze op de foto eerst vonden ze het eng en gingen allemaal bij elkaar ztaan maar toen ze hem terug zagen vonden ze het wel leuk.
we hebben ze wat geld gegeven voor wat kleren
het zijn wel een van de armste familie`s

maar wij zijn wel verwend

verder vandaag hebben sas en ik vlechtjes in onze haren gekregen niet aleen boven in vlechtel maar alles ik heb 38 vlechtjes en sas 36
het is hier heel mooi

groetjes machteld

• 06 November 2008 - 13:54

Familie Lemmers:

Hi Machteld,

Dat staat vast erg werelds, die vlechtjes!
    Wij zijn inderdaad erg verwend, goed om dat soms eens te zien. Vonden jullie het niet spannend, de vulkaan?
    Dat was vast erg mooi.

Tot op je blog!

• 06 November 2008 - 15:53

Opa Rob Oma Ria:

Lieve Machteld, Als dat allemaal ziet voel je wel rijk. Is het varken ook met jullie op de foto gegaan? Hoe voelt dat 38 vlechtjes? Hanneke heeft ze ook gehad toen ze in Kameroen was, dat was een leuk gezicht. We zullen het wel zien op de foto's. Geniet maar veel. De groeten aan allemaal van opa en oma.

• 06 November 2008 - 16:18

Opa Rob Oma Ria:

HIEP HIEP HOERA !!!!!

Sascha,

Van harte gefeliciteerd met je negende verjaardag. ( Het is hier nog 6 november, maar bij jullie is het nu echt 7 november, dus ben jij jarig.) Wij hopen dat je een leuke verjaardag hebt, maar dat zal wel want het zal niet veel gebeuren dat je je verjaardag viert tijdens zo'n mooie reis.) In het bericht van Machteld lazen wij dat ook jij vlechtjes hebt, die zien we wel op foto's. Geniet er van.
    Veel kusjes van Opa en Oma.

• 06 November 2008 - 17:07

Marlies En Jeroen:

Lieve Sascha,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag ;-)
    Vast een fantastische plek om je verjaardag te vieren. Een verjaardag in korte broek zal je vast niet vaak meemaken als je in november jarig bent. Geniet van een leuke verjaardag en geef iedereen een dikke knuffel van ons.

X Marlies en Jeroen

Ps. wij leven nog op 6 november maar jij bent al echt jarig. Gek he!

• 06 November 2008 - 17:25

De Postjes:

Hi Sas!

Heel hartelijk gefeliciteerd!
    Wij kijken uit naar de eerste foto met je vlechtjes; zetten jullie die snel op de site? We wensen je een fijne verjaardag samen met z'n vijfjes!
    Groetjes,
    Claire, Marthe, Justin, Nienke en Jan-Evert

• 06 November 2008 - 19:00

Buurtjes :

Hoi Sascha,

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!

Groetjes van Erik, Carien, Thomas en Ilse

• 06 November 2008 - 19:22

Brigitte:

Hoi Sascha,

Gefeliciteerd met je verjaardag. Ik was 4 november jarig en die juf Monique kwam gezellig met alle kinderen van groep 6, bij mij in groep 3 zingen. Was echt wel even schrikken. Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt. Zeg maar tegen mama dat het goed gaat met haar klas en dat we de foto van jullie op de olifant hebben opgehangen bij de deur van de klas.

Groetjes juf Brigitte

• 06 November 2008 - 19:31

San En Co:

Beste Sascha,
    Gefeliciteerd met je verjaardag! Wel speciaal dat je jarig bent als je zover van huis bent! Heel veel plezier gewenst...

• 06 November 2008 - 21:29

Kees En Dicky:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

Wel heel apart om die zo ver van huis te vieren.
    En, wat leuk om jouw reisverhalen te lezen.

• 06 November 2008 - 21:32

Kees:

Natuurlijk zijn de felicitaties voor Sascha.
    Machteld, jij komt ook snel aan de beurt hoor.

Kees

• 08 November 2008 - 17:07

Hanneke:

he machteld
    wat leuk vlechtjes in je haar heb ik ook gehad. erg makkeljk. en als je het er uit haalt ben je net een suikerspin.nou geniet er maar van
    groetjes hanneke

• 08 November 2008 - 20:11

Opa Wim En Oma R.:

Lieve Machteld,
    Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Een verjaardag in Kuala Lumpur is weer eens wat anders! Vergeet je vast nooit meer. Fijna dag en dan maar weer het vliegtuig in.
    Dikke kus! OW en OR

• 08 November 2008 - 21:22

Lindy En Alyssa:

vvvvvvvvvvvaaaaan harte gefeliciteerd met je 11de verjaardag

hele dikke kusjes lindy en alyssa