Ik ben jarig - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van dignus - WaarBenJij.nu Ik ben jarig - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van dignus - WaarBenJij.nu

Ik ben jarig

Door: sascha

Blijf op de hoogte en volg

07 November 2008 | Indonesië, Batavia

van morgen werd ik wakker en het zonnetje scheen. Papa, mama , cas en machteld gingen voor mij zingen. Ik had thuis al cadeautjes gehad, maar ik kreeg nog dolfijnenoorbellen. Daarna gingen we heerlijk ontbijten en hebben we vandaag lekker gezwommen. We kregen een hele lekkere fruitjuice in plaats van een taartje. Juf Brigfitte ook nog gefeliciteerd. Morgen gaan we naar kuala lumpur in maleisie. Het is hier fantastisch leuk.
Kusjes Sascha

  • 07 November 2008 - 12:32

    Jolanda:

    Hallo lieve Sascha,

    We zijn je niet vergeten hoor! Je moet alleen even aan papa vragen of hij zijn email wil lezen. Daar is namelijk ook post voor jou bij. Nogmaals van harte gefeliciteerd en een dikke kus,
    Arjen, Jolanda, Anouk en Noa

  • 07 November 2008 - 14:09

    Juf Monique:

    Lieve Sascha,
    Nogmaals van harte gefeliciteerd. Wij hebben je een brief gestuurd met de hele klas. Lees de reactie op je vorige brief maar.
    Een fijne dag en groetjes van de klas.

  • 07 November 2008 - 15:09

    Familie Lemmers:

    Lieve Sascha,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    Liefs Ben & Esther, Famke, Rinske, Naomi & Kas

  • 07 November 2008 - 15:17

    Juf Marieke:

    Hoi Sascha,
    Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik vind het leuk om jullie avonturen te volgen, wat maken jullie veel mee!!
    Groeten van de E2, Sofie traint tijdelijk even mee omdat ze op haar eigen tijd van de E4 niet kan.
    Groetjes voor jullie allemaal, (Juf) Marieke

  • 07 November 2008 - 16:21

    Stan Boeter:

    gefeliciteerd met je verjaardag sasha
    ik hoop dat je het leuk hebt!
    wij missen je in de klas wel heel erg!
    de nieuwe president van amerika is Obama
    (voor als je het nog niet wist)
    kan je wel goed slapen in die andere landen zo ver hier vandaan?
    ben je van plan de hele wereld rond te gaan??
    dat lijkt gaaf!
    wij hebben in de klas al een paar toetsen gehad!
    ook een tempo toets!
    jij hebt tog huiswerk mee??
    kan je het een beetje goed maken??
    heb je het druk?
    vont je het luek om op een olifant te rijden??
    in het water zie ik ook nog op de foto!
    vont je het meschien ook een beetje eng??
    (een tip:zet meer dan een foto in het fotoboek)
    heb je ook cadeautjes gekregen?
    hoe doen je vader en moeder dat?
    kopen ze de cadeautjes daar of nemen ze de cadeautjes mee?

    groeten Stan en de hele klas! ;)

  • 07 November 2008 - 17:55

    Marlies:

    Ha lief nichtje,

    Zo lekker he je verjaardag in de zon!
    Vanmmorgen waren opa en om bij mij en toen vertelde ze me dat ze met je gesproken hadden! Dat was zeker wel erg vreemd zo aan de andere kant van de wereld gewoon met opa en oma praten. Duurde het even voordat je wat hoorde...
    Veel plezier morgen in het vleigtuig (hoe lang moeten jullie vliegen) en veel plezier in KL.

    Liefs Marlies

  • 07 November 2008 - 20:41

    Opa Wim:

    Ik ben te laat!!Het is nog wel 7 nov. hier maar bij julie al 8 nov.
    Maar Sas,een dikke kus.
    en nog vele jaren.
    Ik moet met Oma praten of we ook naar Bali op vakantie kunnen gaan.Lijkt me geweldig.
    Interessant om ook bij families op bezoek te gaan.Verder een goeie reis allemaal.
    Wim

  • 08 November 2008 - 17:05

    Hanneke:

    hallosascha
    nog gefeliciteerd met je verjaardag olgens mj moeten jullie al poepie bruin zijn van elke dag lekker in et zwembad zwemmen

    groetjes hanneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 22 Okt. 2008
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 130066

Voorgaande reizen:

22 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Goodmorning Vietnam

28 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

Mexico met Djoser junior

11 Juli 2011 - 07 Augustus 2011

Canada

24 Oktober 2008 - 20 December 2008

Familiereis 2008

Landen bezocht: