Voor groep 3 - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van dignus - WaarBenJij.nu Voor groep 3 - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van dignus - WaarBenJij.nu

Voor groep 3

Door: cas en juf carin

Blijf op de hoogte en volg

07 November 2008 | Indonesië, Batavia

Lieve kinderen van groep 3
Eindelijk een berichtje van mij. We hebben een hele mooie reis op Bali gemaakt. We hebben veel gezien en ook heel veel geleerd. Nu weten we dat rijst 130 dagen nodig heeft om te groeien, dat de vrucht van cacao geel moet zijn om hem te plukken, dat pinda,s onder de grond groeien en nog veel meer. We hebben veel rijst en mie gegeten (Cas vond dat niet zo lekker) en heerlijke fruitjuice gedronken.
Groetjes juf Carin

Hallo allemaal
het is hier nog steeds heel leuk.
Ik maak heel veel huiswerk en ik ben al bij kern 5, en ik lees heel vaak.
Maar ik lig nog vaker in het zwembad.
Het snorkelen vond ik echt heel gaaf en het wandelen door de jungle ook.
Groetjes van Cas

Anouk en thomas bedankt voor jullie berichtjes.

  • 07 November 2008 - 17:52

    Marlies:

    Ha zus,

    Zo na de foto op de olifant gelukkig weer een levensteken van jou. Heb je het naar je zin? Met al die verhalen van jullie begint het bij mij toch wel weer te kriebelen. Als ik het allemaal zo lees moeten wij toch ook een keer naar Indonesie. Blijf ons vooral op de hoogte houden van jullie belevenissen.

    Groetjes Marlies;-)

    Ps. lezen jullie je mail ook. Ik heb namelijk nog een vraag die niet over dit open netwerk kan.....

  • 07 November 2008 - 17:57

    Marlies:

    Lieve Cas,

    Hier nog meer om te lezen (of zijn deze woorden nog te moeilijk) :-(
    Meer in het zwembad liggen dan huiswerk maken mag dat wel van de juf? Wat eet je in Indonesie als je geen rijst lust?

    Liefs van Marlies

  • 08 November 2008 - 21:55

    Marlies En Jeroen:

    Lieve Machteld,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Geniet ervan.

    Marlies en Jeroen

  • 08 November 2008 - 22:12

    Opa Rob En Oma Ria:

    HIEP HIEP HOERA !!!!!!!

    Lieve Machteld, Hartelijk gefeliciteerd met je 11e verjaardag.
    Het zal niet veel voorkomen dat je op je verjaardag van het eene land naar het andere vliegt, zeker niet op een ander deel van de aardbol. Ga maar lekker feesten in K.L. groetjes van opa en oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 22 Okt. 2008
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 130047

Voorgaande reizen:

22 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Goodmorning Vietnam

28 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

Mexico met Djoser junior

11 Juli 2011 - 07 Augustus 2011

Canada

24 Oktober 2008 - 20 December 2008

Familiereis 2008

Landen bezocht: