Het is leuk hier - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van dignus - WaarBenJij.nu Het is leuk hier - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van dignus - WaarBenJij.nu

Het is leuk hier

Door: Machie

Blijf op de hoogte en volg

02 November 2008 | Indonesië, Batavia

ik zit nu in lovina
maar ik zal jullie eerst wat vertellen over de jugel tocht een paar dagen geleden
we kwamen heel veel vruchten tegen zoals: bananen, mango, cacou, koffiebonen, avokado, jackfruit, stink maar lekker fruit, kokesnoten, citroengras en nog veel meer.
we zijn ook nog een waterval tegen gekomen we hadden onze bekini mee.
Dus zwemmen maar het was ijskoud maar wel leuk.
We zijn 3 uur in de jungel geweest,het was heel warm
vandaag zat ik om half 8 in de auto(vet vroeg)

lekker gesnoorkeld het was heel mooi
Ik heb zelfs nemo aan geraakt (niet de echte natuurlijk maar een ander soort genootje)
ook nog lekker gezwommen
en nog in mijn reisdagboek geschreven

de uitslag van de Quiz!!!!
goed zo MARLIES je hebt het helemaal goed Je kent mij vader natuurlijk helemaal.
een olifant natuurlijk

ik zal het verhaal vertellen:
We waren in het olifantten museum en er staat een ei
mijn vader zegt meteen: kijk jongens dat is het ei van een olifant

dom dom dom
want olifanten leggen helemaal geen eieren.

nou heel plezier in dat koude nederland
en ik schrijf jullie snel weer over onze verhalen
groetjes van machie

van ons allemaal: heel veel sterkte met de operatie Enno

  • 02 November 2008 - 12:47

    Oma Rietje:

    Dag Machteld,
    Jullie hebben het wel heel bijzonder. De ene keer zwemmen in heel koud water en een andere keer in heel warm en dan al die bijzondere dieren en fruit dat daar groeit.
    Veel plezier verder

  • 02 November 2008 - 13:45

    Enno:

    Thanx!

  • 02 November 2008 - 18:29

    Alyssa :

    Fijn dat je het naar je zin hebt. Nog bedankt voor het armbandje.
    Ik heb ook nemo gezien in Amerika .
    hele dikke kusjes alyssa.


  • 02 November 2008 - 18:35

    Lindy:

    he machie
    we zijn nu net begonnen met een nieuwe weektaak
    hij is heel leuk
    ik zie je over ongeveer
    twee maanden(wel lang hoor)-xx- lindy

  • 02 November 2008 - 19:52

    Opa Rob En Oma Ria:

    Ha die Machteld,
    Wat een leuke dingen beleven jullie toch. Geniet er maar van. Een dikke knuffel van opa en oma

  • 02 November 2008 - 21:26

    Kees:

    Dag Machteld,

    zo'n reis is toch veel leuker dan de hele dag op school zitten. Volgens mij leren jullie tijdens deze reis ontzettend veel van wat je ziet en beleeft.
    Maak je ook foto's en schrijf je in een dagboekje?

    groeten van Kees


  • 03 November 2008 - 07:27

    Marlies:

    Lieve Machteld,

    Top zo'n vakantie, ook al moest je vroeg op;-)
    Zit je nog op Hyves? Ik heb sinds vorige week ook Hyves!

    Liefs Marlies

  • 03 November 2008 - 08:41

    Elske:

    Ha Machteld,

    Wat goed te lezen dat jullie het zo naar jullie zien hebben! Hier is het ook wel erg leuk, maar we missen je wel in de klas! Wie moet er nou voor mij kopiëren? ;)

    Geniet van het prachtige weer daar en schrijf nog lekker veel berichtjes!

    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 22 Okt. 2008
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 130050

Voorgaande reizen:

22 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Goodmorning Vietnam

28 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

Mexico met Djoser junior

11 Juli 2011 - 07 Augustus 2011

Canada

24 Oktober 2008 - 20 December 2008

Familiereis 2008

Landen bezocht: