Walvissen zijn leuk - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van dignus - WaarBenJij.nu Walvissen zijn leuk - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van dignus - WaarBenJij.nu

Walvissen zijn leuk

Door: Sascha

03 December 2008 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Hallo alemaal
het is hier heel leuk.
vannochten zijn we walvissen gaan spoten.We zagen er drie het was heel mooi.Twee walvissen gingen met hun staarten in de lucht.We zagen ook een zeehond. hij lag te slapen in de zee Daarna zagen we geen walvissen meer. En gisteren gingen we rotsen klimmen en zagen we heel veel zeehonden. Mama zag er een niet en ze was heel dichtbij. Ze schrok zich rot. We dachten dat we ook Orka's zagen zwemmen. Er waren heel veel meeuwen aan het broeden. Die mochten we niet storen. Ze maakten veel lawaai. Ik vind het hier heel leuk maar mis mijn vriendinnen best wel. Groep 6 Anouk en Sanne bedankt voor het bericht. Veel plezier met de sint.
Sascha

• 03 December 2008 - 11:23

Marlies:

Lieve Sascha,

Wat een mooie verhalen. Gaaf hoor ;-)

Marlies

• 03 December 2008 - 11:54

Opa Rob En Oma Ria.:

gaaf hoor om zo walvissen en zeehonden te zien. Dat is anders dan op de TV. Als ze met de staart in de lucht hangen en dan onder water gaan geeft dat zeker wel een klap? Geniet nog maar lekker daar van het mooie weer en alle mooie dingen. Het is hier koud en regenachtig.