walvissen - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van dignus - WaarBenJij.nu walvissen - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van dignus - WaarBenJij.nu

walvissen

Door: machie

03 December 2008 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

we zijn vanochtend heel vroeg op gestaan en de walvissen gaan spotten.
we zaten binnen in de boot en de kapitein ging met een microscoop in het water kijken of hier walvissen waren. Hij hoorde wel wat goed nieuws. We moesten goed kijken of we water zagen spuiten een meneer zag het iedereen wilde naar buiten maar er was iets mis met de motor en we mochten niet naar buiten na een tijdje wel het was heel gaaf.
we hebben een kwartier lopen kijken toen ging hij met zijn staart omhoog en dan is de walvis 40 tot 50 minuten weg.
we zagen een helikopter rondjes vliegen daar was een walvis. Wij gaan er naar toe we waren net een zeehond aan het spotten . Maar een walvis gaat voor
Hij ging best wel snel met zijn staart omhoog en hij was dus weg we hebben ook nog heel veel info over een walvis gekregen. maar goed mijn zusje en broertje willen er ook nog over schrijven dus ik zal niet te veel vertellen
toedeloe machie

• 03 December 2008 - 11:20

Marlies:

Lieve Machteld,
    Cool man ;-)

Liefs Marlies

• 03 December 2008 - 11:50

Opa Rob En Oma Ria.:

Nu is het zeker niet vervelend om vroeg uit je bed te komen. Gaaf hoor wat je allemaal gezien hebt. Je dagboek is zeker al aardig gevuld. Geniet nog maar, want over goed 14 dagen ben je weer in het kikkerland.