Hallo allemaal - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van dignus - WaarBenJij.nu Hallo allemaal - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van dignus - WaarBenJij.nu

Hallo allemaal

Door: Sascha

02 November 2008 | Indonesië, Batavia

Bedankt voor jullie berichtjes, het is echt heel leuk hier. We zijn vandaag wezen snorkelen en we zagen heel veel verschilende soorten vissen. Nemo, de clown vis (wel 50cm lang), zebravis, en nog veel meer andere mooie vissen. Het is eigenlijk een soort schoolreis want we leren heel veel over Bali en andere dingen.
De mensen op Bali zijn heel klein, en hebben allemaal bruin haar en hetzelfde. De schoolmeisjes en jongens hebben allemaal hetzelfde kostuum want dan kun je niet zien wie arm is of rijk.
Groeten aan de klas. Joost beterschap.
Sascha
Anouk, welk boek ging je boekbespreking over

• 02 November 2008 - 12:11

Iris En Tico:

Hee Sas,

leuk hoor zo'n jungletocht!
    Zo te zien hebben jullie het heel erg naar jullie zin en de foto is ook superleuk!

Groetjes aan Mach en Cas

• 02 November 2008 - 12:44

Oma Rietje:

Ha Sascha,

Gezellig dat je ook een stukje hebt geschreven. Wel een heel bijzondere schoolreis hebben jullie! Ik ben zeker te oud voor zo'n schoolreis?
    Kus, Oma

• 02 November 2008 - 18:25

Juf Monique:

Hoi Sascha,
    Wat is het leuk om jullie zo op afstand te volgen. Als je terug bent kun je de klas ook een hoop dingen leren. Het is trouwens wel knap dat jullie allemaal op die olifanten durven te zitten. Heel veel plezier en groetjes van de hele klas.
    p.s. Bedank je moeder maar voor het geweldige boek. Dat was natuurlijk niet nodig geweest, maar wel leuk.

• 02 November 2008 - 19:43

Oma Ria En Opa Rob:

Ha die Sascha

Wij hebben de foto gezien, jij zo voorop bij die olifant. Geniet maar van zo,n bijzonder schoolreisje. Een dikke knuffel van opa enoma.

• 03 November 2008 - 07:24

Marlies:

Lieve Sascha,
    Waanzinnig zo'n schoolreis. Dat zouden alle kinderen moeten doen. Leuk dat we ook een beetje mee kunnen lezen terwijl je zover weg bent. De rest moet je maar goed onthouden om weer te vertellen als je terugbent in Nederland.

Liefs Marlies

• 06 November 2008 - 14:27

Groep 6c:

lieve Sascha
    wel gefeliciteerd met je 9e verjaardag.
    wij hopen dat jeveel leuke cadeautjes krijgt.
    en wij missen jou heeeeeeeeeeeeeeeeel erg!
    heb je daar ook vriendinnetjes en vrienjes?
    Je verjaardag vieren in een ander land lijkt ons ook erg leuk.
    Ga je de hele wereldbol rondreizen.
    Vond je het rijden op de olifant leuk ?
    de sporthal van de korfbal is bijna klaar.
    Wij doen veel leuke dingen met engels en hebben ook leuke spreekbeurten en boekbesprekingen ge had. Wij zijn net klaar met de rekentoets.
    Veel groetjes en van sommige een dikke zoen
    groetjes groep 6c