We zijn er... - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van dignus - WaarBenJij.nu We zijn er... - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van dignus - WaarBenJij.nu

We zijn er...

Door: machie & GD

Blijf op de hoogte en volg

26 Oktober 2008 | Indonesië, Batavia

Ha luitjes
Het is zondagavond en we hebben net heerlijk gegeten. Sas en Cas gaan nu naar bed, en wijzitten in een internet cafe. We hebbem wel een superklein laptopje bij ons (geweldig afscheidscadeau van BCC), maar geen WIFI te bekennen in ons dorp Ubud. De reis ging prima. Binnen 24 uur waren we ter plekke. Alles keurig op tijd. Tussendoor nog een uurtje geslapen op een paar banken op het vliegveld van Kuala Lumpur. Onze opa's en oma's hebben ons naar Schiphol gebracht. Was mooi! Tijdens de vlucht werden we geacht te slapen om gelijk naar de nieuwe tijd over te gaan, maar dat viel niet mee; zeker niet voor Cas en Sas. Op het vliegveld van Denkapasar werden we opgepikt door een chauffeur en een lokale gids, die keurig een bordje ophield met onze naam erop. De gids sprak ook nog een beetje Nederlands. We reden 1,5 uur naar het dorpje Ubud een beetje in het binnenland, en slechts een beetje toeristisch. Veel kunst in deze streek. In het dorp is ook een apenkolonie. We zitten in een prachtig resort, Cendana, waarschijnlijk het mooiste hotel waar we deze 2 maanden verblijven. We hebbem 2 prachtige kamers in Oosterse stijl met grote hemelbedden. De kamers kijken uit op een zwembad met direct erachter rijstvelden. Gisteren allemaal heel vroeg naar bed (Cas viel in het restaurant rond 19.00 uur bijna in slaap) em de jetlag is verdwenen (alhoewel Carin en ik vanmiddag nog een zwak momentje hadden). Vandaag lekker gerelaxed. Is ook het plan voor de komende dagen!

Machie vertelt
de auto rit was vet eng als je twee vakken hebt, rijden er drie auto`s .
het is wel super mooi!
palmbomen en andere mooie planten ze zijn hier behoorlijk klein ze lachen me vader uit. ("toe"; correctie GD)
en ze denken dat ik 16 ben
echt gek
we hebben 2 zwembaden, vet lekker
en het is super de luxe

Groeten van Sas, Cas en Carin

GD en Machie

Nb. voor de D1: ik ben nog geen slangen tegen gekomen jjjjjjeeeeeeee !

  • 26 Oktober 2008 - 13:08

    Rob En Ria:

    Fijn dat de reis goed is verlopen. Het is bij jullie beter weer dan hier, het is compleet herst. Hopen dat jullie volop kunnen genieten van alle het moois. We zullen de verhalen en foto's ( ik neem aan dat die ook wel geplaatst zullen worden) volgen.

    Machie, als je een slang tegenkomt, neem die maar mee in je koffer, voor thuis op je kamer .

    Een knuffel voor allen van Opa en Oma.

  • 26 Oktober 2008 - 14:20

    Marlies En Jeroen:

    Machteld,

    Leuk he Azie. Om auto te rijden in Azie hoef je allen te weten waar de toeter zit en geen rijbewijs te hebben. Als je dan toch al 16 bent kan jij misschien ook nog wel achter het stuur. Doe de groeten aan je ouders, zus en broer en geniet van de mooie omgeving. Het zal nog wel wat minder luxe worden want zoals jullie het beschrijven zo is het zeker niet in heel Bali.

    Marlies en Jeroen

  • 26 Oktober 2008 - 15:48

    Familie Lemmers:

    Fijn dat de reis goed en op schema is verlopen. Het lijkt me een hele onderneming zo! Geniet van de heerlijke luxe op dit mooie plekje!
    Gaan jullie nog naar de apenkolonie?
    kus voor de kids!

  • 26 Oktober 2008 - 18:39

    Hanneke :

    nou zo te horen hebben jullie het heel vervelend. het was hier om 4 uur al donker dus geniet er maar van. he machie ikk wil wel een mooie slang graag een kleurrijk exemplaar.
    groetjes hanneke

  • 26 Oktober 2008 - 18:45

    Jan-Evert:

    Ik zeg maar zo: als je niet op Bali zit, dan baal-ie!

    Mooie verhalen nu al, en heerlijk om zo mee te leven. Geniet!

  • 26 Oktober 2008 - 19:07

    Inge(D1):

    Hee Machie gelukkig voor jou dat je geen slangen bent tegengekomen
    veel pezier 16 Jarig meisje:P

    Doei!!!

    (L)(L)

  • 26 Oktober 2008 - 20:36

    Jelle , Leonore & Co:

    hallo familie,
    Leuk dat we jullie verhalen zo snel kunnen lezen. Pas op voor de apen: ze pakken zo je chips zak af ....!
    Geniet!
    liefs uit Amsterdam

  • 26 Oktober 2008 - 21:12

    Hanneke J:

    Hoi hoi, fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Geniet maar volop! Ik verheug me op de studiedag van morgen......
    Lieve Groetjes

  • 26 Oktober 2008 - 21:12

    Rietje En Wimpie:

    Dat is goed berichtKijk uit voor de wilde dieren.Wij hebben een lekker natte zondag gehad,en een goeie preek.Dat missen jullie toch maar.Veel plezier,Wim

  • 27 Oktober 2008 - 15:59

    Laudi:

    Hoi Machteld,
    ik heb een vriendin van 16, wauw! Heb je m'n kaart nog ontvangen?
    Heeeel veel plezier!!!

  • 27 Oktober 2008 - 16:28

    Marieke Lutjeboer:

    Dag familie zo ver weg,
    Wat leuk dat jullie zo'n onwijze reis aan het maken zijn.
    Ik wist helaas niet dat jullie gingen anders had ik jullie even eerder een goede en fijne reis gewenst, maar dan nu bij deze.
    Ik zal jullie volgen in het voor mij ook wel enigszins bekende Indonesie.
    Hartelijke groetjes

    Marieke

  • 27 Oktober 2008 - 18:41

    San En Enno:

    Eerst lekker uitrusten en daarna verder trekken!
    Klinkt goed...Veel plezier! Enne...wij hebben in Thailand echt een enorme slang gezien, in een tentje aan het strand, de massage was op dat moment gelijk een stuk minder ontspannen...brrr!
    Groet van San, Enno en de jongens.

  • 28 Oktober 2008 - 09:55

    Jolanda:

    Hallo allemaal,

    Fijn dat alles goed is gegaan en dat jullie even konden relaxen. Terwijl ik dit schrijf is jullie rondreis waarschijnlijk al begonnen. Geniet ervan! Hier zijn de kids weer naar school en de regen komt met bakken naar beneden. Niks bijzonders dus. Nou veel plezier en de meiden zullen binnenkort ook wel wat schrijven.
    Groetjes
    JolandaArjenAnoukNoa

  • 28 Oktober 2008 - 12:18

    Nelly:

    Hallo lieve mensen, Niet te geloven dat jullie daar alweer zijn.
    geniet lekker van de zon,hier regent het.liefs,Nelly Jos en Fabian

  • 28 Oktober 2008 - 12:31

    Alyssa Gomes:

    he haantje hier op school is ook leuk.
    ik denk niet zo leuk als jullie het hebben.
    ik mis jullie nu al.
    ik heb ook een hele leuke vakantie gehad

    hele dikken kusje alyssa

  • 28 Oktober 2008 - 12:37

    Alysssa:

    jammer dat julei er nog geen foto's of vidio's
    maar dat komt nog wel

    -xxx-jes alyssa!!!

  • 28 Oktober 2008 - 12:42

    Mark:

    het lijkt me echt leuk.
    en heel mooi.
    hier is het bagger weer.
    veel plezier en groetjes van mark

  • 28 Oktober 2008 - 13:48

    Lindy:

    he machie ik mis je nu al een beetje hoor ik heb ook een leuke en warme vakantie gehad
    -xx-jes lindy

  • 28 Oktober 2008 - 13:52

    Lindje:

    he machie
    vind je het een leuke vakantie? ik denk het wel hoor
    -xx-jes lindy

  • 28 Oktober 2008 - 13:56

    Leon&Laurens:

    Hey Machteld,

    Alles goed?Met ons wel alleen we zitten weer op school en dat is niet stoer.Nou de vakantie was wel leuk bij ons.En is het al een beetje lekker bij jouw?Wij hopen van niet.
    GRAPJE!!Heb je je werk al af? Groetjes Leon& Laurens.

  • 28 Oktober 2008 - 14:00

    Charlie Jo:

    hi mach hoe gaat die hoelaat is het nu bij ou hier is het 5 voor 3.
    al slangen gezien stuur even een bericht op hyves.
    lekker op het strand .
    of ben je in het vliegtuig.
    we zijn nu op school.
    jij boft echt maar je hebt wel werk of maahk je dat niet.
    hier is het echt geen lekker weer
    b ij jou wel.
    ik ben bij ajax nec gewwest doei

  • 28 Oktober 2008 - 19:57

    Iris:

    Hee hallo daar!

    Ik ben ook al op de oogte gebracht van deze site. Superleuk om zo te lezen wat jullie allemaal doen daar in Verweggiestan!

    Nog heel veel plezier daar en we zien elkaar weer over 8 (?) weken!

    Dikke kus voor m'n lieve nichtjes en neefje!
    Iris

    P.s. wat ik me afvroeg; hoeveel uur later/vroeger is het daar. Als ik dan 's ochtends om half 8 op de fiets zit denk ik soms; hoe laat zou het daar zijn? Slapen ze, worden ze net wakker? =D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 22 Okt. 2008
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 129861

Voorgaande reizen:

22 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Goodmorning Vietnam

28 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

Mexico met Djoser junior

11 Juli 2011 - 07 Augustus 2011

Canada

24 Oktober 2008 - 20 December 2008

Familiereis 2008

Landen bezocht: