voorbereiding - Reisverslag uit Leiden, Nederland van dignus - WaarBenJij.nu voorbereiding - Reisverslag uit Leiden, Nederland van dignus - WaarBenJij.nu

voorbereiding

Door: machie

Blijf op de hoogte en volg

24 Oktober 2008 | Nederland, Leiden

De eerste week voor onze grote reis:
Zaterdag ochtend waren we gelijk al aan het werk mijn moeder als jufrouw.
heel iritant, zo ging het een tijd
door.
tot woensdag we gingen in de ochtend naar de film.
toen we thuis kwamen.
hadden papa en mama de koffers in gepakt.
we moesten gelijk weer aan het werk
vandaag donderdag heb ik de helft van de dag ergens anders gespeeld
de tijd was zo voor bij dat weken in de ochtend was veel stommer
weer thuis iedereen gestrest(gelukig was ik er een hele tijd niet bij)
de laatse dingen doen enzo
nu is het avond heel veel mensen bellen ik vind het hartstikke spannend gelukkig brenge opa`s en oma`s ons naar schippel

ik hoor mijn zusje net schreeuwen dat ze misselijk is
ik ga jullie nog heel veel vertellen mar nu moet ik stoppen


groetjes machtleld

iedereen heel veel geluk in nederland

  • 23 Oktober 2008 - 18:19

    Jolanda:

    Hallo allemaal, nou ik heb jullie gevonden en heb jullie in mijn favorieten gezet. We willen natuurlijk niks missen van jullie grote avontuur.
    We hopen dat jullie nog een beetje kunnen slapen vanavond, zal erg onrustig zijn, denk ik en dan morgen de grote dag!Nogmaals een hele goeie reis en heel veel plezier en boven alles geniet ervan!

    groetjes
    Jolanda

  • 23 Oktober 2008 - 19:05

    Kees:

    Machteld,

    en jij een hele fijne en mooie reis gewenst (de rest van de Haanenfamilie natuurlijk ook). Het is wel heel bijzonder om zo een groot stuk van de wereld te gaan zien.

    En .... logisch toch dat iedereen een beetje in de stress zit?

    kees

  • 24 Oktober 2008 - 07:40

    Juf Brigitte:

    Hoi allemaal,

    Ook ik wil jullie natuurlijk heel veel plezier toewensen. Vandaag heel lang in het vliegtuig en dan lekker genieten. We blijven jullie volgen. Spannend.

    Groeten Brigitte

  • 24 Oktober 2008 - 10:12

    Marlies:

    Hoi Machteld,

    Als ik dit type staat jullie vliegtuig te wachten om op te stijgen. Veel plezier aan de andere kant van wereld.

    X Marlies

  • 24 Oktober 2008 - 12:42

    Elske:

    Ha Machteld en familie,

    Jullie zullen nu wel lekker in het vliegtuig zitten op weg naar een prachtige reis en prachtige, warm weer! Echt super spannend! Maar ook super leuk! Geniet ervan en ik verheug me al weer op nieuwe berichtjes uit verre oorden!

    ps: hou je een schriftje goed bij? ;)

  • 24 Oktober 2008 - 13:01

    Lonneke:

    Lieve machteld,
    Heel erg veel plezier in alle landen
    we gaan je heel erg missen!
    kusjee lonneke
    en de groetjes aan je familie :)

  • 24 Oktober 2008 - 16:09

    Hanneke, Thom En An:

    nou als het goed is hebben julllie er al een stuk opzitten. en is de vakantie dan ook al begonnen. volgens anne hebben jullie het vliegtuig naar amerika gepakt ik hoop het niet. ach kan ook mooi wezen maar dan klopt de planning volgens mij niet meer.
    nbou veel plezier x hanneke

  • 24 Oktober 2008 - 16:12

    Thimo:

    hheej machteld ben je al slangen tegegekomen he je het al leuk daar we gaan voor jou kampioen worden in de zaal veel succes daar

    groetjes thimo

  • 24 Oktober 2008 - 16:23

    Familie Lemmers:

    Leuk zo'n blog! Kunnen we bijhouden waar jullie zijn en mee genieten! We hopen dat jullie een goede reis hebben gehad.
    Liefs Ben, Esther & kids

    p.s onwijs bedankt voor de kaartjes! superlief! x

  • 25 Oktober 2008 - 10:19

    Claire:

    he ik hoor het al stress
    ik haat dat maar gelukkig
    kunnen jullie er mee om gaan ik vind het heel spannend en doe zeker voorzichtig voor tips kom naar mij hier rustig in Nederland is je hoofd koeler dan in het vliegtuig
    hoe over leef ik een wereld reis
    -xxx- Claire

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 22 Okt. 2008
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 130043

Voorgaande reizen:

22 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Goodmorning Vietnam

28 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

Mexico met Djoser junior

11 Juli 2011 - 07 Augustus 2011

Canada

24 Oktober 2008 - 20 December 2008

Familiereis 2008

Landen bezocht: