Zwemmen met dolfijnen - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van dignus - WaarBenJij.nu Zwemmen met dolfijnen - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van dignus - WaarBenJij.nu

Zwemmen met dolfijnen

Door: Michiel, Sas en Mach

07 December 2008 | Nieuw Zeeland, Wellington

Even een kort bericht, want we verblijven in een heerlijk huis met uitzicht op de baai van Aikaroa (leuk frans dorpje), maar geen internet. Nu even in een cafe, allen nog een beetje onderkoeld omdat we net in het zeewater hebben gelegen van 12 graden (en dat ongeveer 45 minuten). Cas (te jong) en mamma bleven op de boot. Gelukkig wel met een pak aan en....... tussen de wilde dolfijnen! Echt cool, gaaf, vet en wat kunnen we nog meer roepen.
Heel bijzonder dus.
Vanmorgen hadden we chocolade munten in onze schoen. De reispiet was hier blijkbaar. Cas zijn mooie tekening had hij meegenomen.
Morgen vertrekken we richting Sydney en is onze bijzonder NZ-reis afgelopen. We hopen dat we dan een Starbucks tegenkomen op het vliegveld, zodat we nog wat uitgebreider kunnen verhalen. Nu gaan we lekker een warm bad pakken

• 07 December 2008 - 12:29

Marlies:

Lieve allemaal,

Wouw dat klinkt gaaf. Zwemmen met wilde dolfijnen. Ook fijn dat Sinterklaas jullie heeft gevonden in Nieuw-Zeeland. Zo zie je maar die oude man weet gewoon alles.

Veel plezier in het volgende land.

Liefs Marlies