Zon en zee - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van dignus - WaarBenJij.nu Zon en zee - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van dignus - WaarBenJij.nu

Zon en zee

Door: Michiel

13 December 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Even een kort bericht vanuit ons laatste plekje: Langkawi. Geen slecht plekje.....; Bounty island van Maleisie
We zitten in Pelangi Beach resort, 5 sterren, mooie kamers (waarbij we wel een beetje achterafplekje hebben; maw geen uitzicht op zee), prachtig zwembad en dito strand. De eerste dag dacht ik: "ik ga me hier te pletter vervelen", maar ik scht in dat het best gaat lukken. Tot nu toe zaten we niet erg lang op 1 plek, en hier hebben we 8 dagen voordat we weer richting jullie gaan.
De reis was weer prima, waarbij we wisten dat we op de luchthaven van Kuala Lumpur zouden overnachten omdat onze vlucht vanuit Sydney (8 uur vliegen; 3 uur tijdsverschil). Het hotel was daadwerkelijk op de luchthaven, dus dat was prima. Langkawi was vervolgens een klein uur vliegen en we waren dan ook rond het middaguur in ons hotel. Vanaf dat moment hebben we niet veel meer gedaan dan gezwommen, gelezen en gegeten. Om uit te rusten van de reis...... Ik realiseer me dat dat een beetje genant klinkt, maar zo hadden we het wel gepland. Ik schat ook in dat we niet al te veel activiteiten gaan ondernemen. Wel afronden van huiswerk, dagboeken; en ook aan de fotoboeken zijn we begonnen.
We houden jullie op de hoogte. Volgende keer een wat langer bericht, want ik zit nu in een internethok omdat de wifi verbinding ons helaas in de steek liet.

• 14 December 2008 - 11:14

San En Enno:

Dat klinkt weer goed!
    We wensen jullie een paar heerlijke laatste dagen! Jullie kijken terug op een geweldige tijd samen...en dan straks thuis Kerst vieren met jullie familie?! Ook een prettig vooruitzicht. Geniet nog even van de rust en de plek! Hier is het zo rond het vriespunt, past wel bij deze dagen. Wij gaan zo met de jongens de Kerstboom neerzetten en de boel versieren, Enno is steeds beter op de been. Hij mag de piek erop zetten, haha!
    Groet van San.

• 15 December 2008 - 15:32

Riet:

Michiel, toch vreemd een bericht van 5 augustus op 14 december ontvangen...Je moet dus maar even goed uitrusten voor je aan het werk gaat!
    Veel plezier!

• 17 December 2008 - 11:25

Mieke:

Hallo lui,
    eindelijk een berichtje van jullie gevonden: staat op een rare datum.
    Klinkt weer erg lekker.... en Michiel, nu kun je je nog vervelen, lezen etc. dus geniet ervan.

Mieke