even een snel bericht - Reisverslag uit Sydney, Australië van dignus - WaarBenJij.nu even een snel bericht - Reisverslag uit Sydney, Australië van dignus - WaarBenJij.nu

even een snel bericht

Door: machie

Blijf op de hoogte en volg

10 December 2008 | Australië, Sydney

hallo allemaal
klas 7 bedankt voor alle reacties
gaaf
het is hier heel leuk
we zijn vandaag op een onderzeeer en een oorlogsboot geweest
het was wel leuk
ze slapen wel hutje mutje
We zijn nog ergens gaan eten en met de Sydney bus naar huis

machie

pappa heeft nog 40 foto's erbij gedaan van de laatste dagen

  • 10 December 2008 - 09:52

    Oma Rietje:

    Ha Machteld of moet ik Machie zeggen? Ik vind Machteld een ontzettend mooie naam..
    Wat beleven jullie ontzettend veel! En morgen weer het vliegtuig in en dan kom je weer een beetje dichter naar ons toe.
    Het is wel een heel lange reis die jullie maken. Gelukkig krijgen we foto's anders zou ik niet goed meer weten hoe jullie er uit zien.

  • 10 December 2008 - 15:59

    Anne Lotte En Julia:

    Hoi Machteld,
    Wat een mooie reis zeg, ik lees iedere dag jullie verhalen. Spannend dat je met dolfijnen hebt gezwommen. Ook groetjes van mama die leest ook mee. Gr aan iedereen

  • 10 December 2008 - 18:10

    Kees:

    Hallo Machie,

    Het blijft geweldig om jullie verhalen te lezen en om de foto's te zien.

    Hebben jullie al een beetje zin om weer naar huis te gaan, of zou je nog veel langer willen reizen en mooie dingen beleven.
    Als je thuis bent heb je wel heel veel te vertellen. Ik kom snel eens op bezoek om alle verhalen te horen.

    groeten van Kees


  • 10 December 2008 - 21:45

    Romy Brussel :

    Hey Michiel, Carin en kids,
    Zijn jullie alweer in Australie? Wat gaat de tijd toch snel!Volgens mij hebben jullie een mooie reis tot nu toe. Ik vind het wel heel bijzonder, dat jullie Myrna en Robbert hebben ontmoet. Zij zijn momenteel in Wellington. En hebben nog 20 dagen voor de boeg op het Noordereiland. Daarna gaan ze weer richting Sydney en ook naar Bondi Beach. Ik heb begrepen dat jullie met de Kerst weer thuis zijn. Ik wens jullie nog een prettige vakantie en alvast een goede thuisreis.
    Ook fijne feestdagen gewenst, en wie weet tot ziens. Hartelijke groeten, Romy

  • 11 December 2008 - 08:12

    Marlies:

    Ha nichtjes en neef,

    SUPER wat maken jullie veel mee. Volgens mij zijn jullie nu onderweg naar jullie laatste vakantieadres. Geniet nog maar even van het mooie weer en de andere omgeving en cultuur. Hier vriest het elke nacht en heeft iedereen alweer een kerstboom. Volgende week ga ik met opa voor jullie ook een kerstboom kopen voor als jullie weer thuis zijn.

    Tot snel
    Marlies

  • 12 December 2008 - 22:50

    Wim:

    Verschil moet er zijn.Werkers en feestvierders.Wat een reis.Geweldig.Dat zal jullie allemaal wel lang in herinnering blijven.En dan Sydney.
    Prachtige stad.Ik herinner mee een paar fotos.De brug,en hotel van Fidi congres in 1986 stond er volgens mij pal naast.En de laatste week.Goeie reis en we zien elkaar smorgens heel vroeg op zaterdag op Schiphol
    Doei Wim

  • 14 December 2008 - 13:12

    Anouk:

    Wat leuk om al je foto's te zien! Wel raar al die versierde kerstbomen, terwijl de zon schijnt. Ik ga nu ook naar een kerstmarkt in het dorp. Maar hier is het koud.
    Ik heb trouwens m'n A-diploma gehaald.
    Doei Cas! tot snel.

  • 14 December 2008 - 14:52

    Claire:

    leuke foto's !!!
    wij tellen af tot Oud en Nieuw

  • 15 December 2008 - 13:09

    Kees Kraakman:

    Beste Cas en juf Karin,

    We hebben net de foto's bekeken van jullie van de dolfijnen en walvissen. Wat is het mooi weer bij jullie. Bij ons is het heel koud buiten. Nog een weekje naar school en dan is het vakantie. Ik hoop je gauw weer te zien.

    Groetjes Kees

  • 16 December 2008 - 07:56

    Esther:

    Wat leuk om jullie foto's te zien. Het is mooi weer daar aan de andere kant van de wereld. Vanochtend is het hier heel mistig en koud, brrr. Vanavond gaan wij het kerstfeest vieren in de kerk in Sassenheim.
    Cas de groepjes zijn gewisseld. Je zit bij Laurens, Rens, Stijn, Famke en Kyra in het groepje.
    Eerst nog even lekker genieten van het laatste stukje van jullie fantastische reis. Alvast een hele goede terugreis toegewenst.
    groetjes Esther

  • 16 December 2008 - 17:08

    Lonneke:

    Hoi lieve Machteld!
    Hoe gaat het met jullie??
    Is het een beetje leuk op langkawi??
    Ik vond het er heel erg leuk! Nou heel veel plezier nog, en genieten maar he!! d
    xxx Lonneke!

  • 16 December 2008 - 22:25

    Gusta Van Kleij:

    Met veel,plezier volg ik jullie reis.wat een ervaring om dit alles te zien.
    hier is het mist en koud,maar een warme thuiskomst komt er vast wel. jammer dat opa b. hier niet meer mee van kan genieten. wat zou zijn grote neus glimmen!!!!
    goede thuisreis van mij. gusta

  • 17 December 2008 - 19:46

    Feline:

    he machie
    leuk dat jullie met dolfijnen hebben gezwommmen zou ik ook wel willen hoor
    tot zaterdag of zondag
    en andres in de4 vakantie
    xxxxxxx feline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 22 Okt. 2008
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 129845

Voorgaande reizen:

22 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Goodmorning Vietnam

28 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

Mexico met Djoser junior

11 Juli 2011 - 07 Augustus 2011

Canada

24 Oktober 2008 - 20 December 2008

Familiereis 2008

Landen bezocht: