Erg gezellig toeval - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van dignus - WaarBenJij.nu Erg gezellig toeval - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van dignus - WaarBenJij.nu

Erg gezellig toeval

Door: Michiel

03 December 2008 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Dat je aan de andere kant van de wereld in ene dorpje bekenden tegenkomt met wie je gezellig gaat dineren is een wel heel eigenaardig toeval. Ik wist dat Myrna, de dochter van Peter Brussel (de directeur van BCC; met wie ik 8 jaar lang geweldig heb mogen samenwerken) ook op reis was en we waren er al achter dat ze ook naar oa Nieuw Zeeland ging met vriend Robbert, en dat we tegelijkertijd op het Zuidereiland zouden zitten. Daarom hielden we elkaars weblog in de gaten en ongelooflijk maar waar: onze laatste avond in kaikoura is hun eerst avond. Dus wij met elkaar vanavond heel gezellig gegeten in een lekker restaurant tegenover onze camping. Gezellig bijgepraat (Myrna heeft haar afstudeeropdracht bij BCC gedaan over Groene Stekker, dus we waren ook collegae geweest) en reiservaringen en tips uitgewisseld. Ook nog wat boeken geruild, dus helemaal happy. Robbert en Myrna, dank voor de gezelligheid en goede reis verder (zij gaan nog naar Noordereiland; daarna naar Sydney, o.a. in het hotel waar we ook heen gaan) en komen pas 10 januari terug)
NB Ik heb van hen ook geleerd dat ik fotoruimte kon bijkopen en heb ontdekt dat er een handig programma is waarmee ik makkelijk ook zware foto's kan downloaden. Dus vandaar ook weer nieuw foto's en velen zullen er volgen.....

• 03 December 2008 - 12:04

Rob En Ria:

Hallo luitjes,
    Zo te zien amuseren jullie je prima, het zijn leuke foto's. Ze geven een beetje beeld bij de verhalen.Het zal straks wel weer tegen vallen om je dagelijkse ritme ( sleur) weer op te pakken. Maar dat is nog even niet aan de orde. Geniet nog maar lekker van de warmte en de mooie dingen. Groetjes Pa en ma.

• 03 December 2008 - 13:46

Jolanda:

Hallo allemaal,

Mooie verhalen en gave foto's. Bijzonder hè die walvissen? Wij zijn nog even aan het knutselen aan de surprise van .....
    De tijd vliegt, ook voor jullie, vooral blijven genieten want voor je het weet zijn jullie weer terug.

groetjes Jolanda

• 03 December 2008 - 19:18

Peter En Romy:

hoi Michiel, Carin en kids. hartstikke leuk om te lezen dat jullie elkaar echt hebben ontmoet. we zijn natuurlijk ook weer onder de indruk van de prachtige foto's. wat een land en wat een natuur! geniet ze en goede reis verder, groeten Romy en Peter

• 05 December 2008 - 05:52

Robbert & Myrna:

Wij vonden het ook erg gezellig. Een geslaagde avond! Hoop dat jullie nog een leuk plekje hebben kunnen vinden in Akaroa. Geniet nog even van de laatste dagen in dit prachtige land!

• 05 December 2008 - 13:03

Esther:

Hoi Cas

Raad eens wat er in de zak zat die wij van sinterklaas kregen???
    Een cadeautje voor jou. Zodra jij terug bent kom ik hem even langsbrengen. Jij, mama, papa, en je zussen krijgen de groeten van sinterklaas en de pieten.
    groetjes Esther

• 28 Maart 2017 - 19:32

DionCarmenSterreLuna Luijten / Tenbult:

Ho heb je die extra fotoruimte gekocht.... wij zitten nu nul met hetzelfde probleem en de helpdesk reageert niet