Groeten aan groep 3 - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van dignus - WaarBenJij.nu Groeten aan groep 3 - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van dignus - WaarBenJij.nu

Groeten aan groep 3

Door: Cas

Blijf op de hoogte en volg

03 December 2008 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Hallo allemaal. Hoe gaat het met jullie. Met mij gaat het goed.
Ik heb vanochtend walvissen gekeken, hele grote, en die spuwden allemaal water uit. Het mooiste is als die gaat duiken want dan komt zijn staart omhoog. Dan blijft hij 50 minuten oner water om te eten. Hij eet 1000kg per dag, wat wij in een jaar eten. Hij kan 20 meter lang worden. Er zijn nog heel veel andere walvissen. Zijn hoofd is 6m lang. We hebben net op uitzending gemist de intocht van Sinterklaas gezien. Mama was heel misselijk op de boot. Gsiteren heben we heel veel zeehonden gezien. Mama schrok heel erg want ze was heel dichtbij. Ze zijn veel groter dan in Nederand.

willen jullie de groeten doen aan Sinterklaas. Ik ga mijn schoen zetten op 5 december, maar weet niet of er iets inkomt. Veel plezier met de sint.
Doei
Cas

  • 03 December 2008 - 11:25

    Marlies:

    Ha Cas,

    Jouw vakantie is onwijs gaaf zeg. Als je terug bent in Nederland heb je vast onwijs veel verhalen te vertellen :-).

    Liefs Marlies

  • 03 December 2008 - 12:00

    Opa Roben Oma Ria,:

    Hoi Cas, Leuk hoor dat je de intocht van Sinterklaas kon zien op Internet. Het was zeker wel een beetje spannend. Ik ben ook benieuwd of je op 5 december wat in je schoen zal vinden. Wie weet is er zwarte piet verdwaald in Nieuw Zeeland. En anders brengt Sint misschien nog wel wat thuis in de Snoeklaan, en kan je dat als je thuis komt nog uitpakken. Geniet er nog maar van. Hoe gaat het overigens met je huiswerk? Is de juffrouw een beetje te vreden?

  • 03 December 2008 - 19:44

    Esther:

    Hoi Cas
    Wat super gaaf dat jij walvissen in het echt hebt gezien. Wat weet jij al veel over alle dieren. Ik ga je berichtje morgen in de klas voor lezen en raad eens. Wij hebben sinds vandaag drie werkende computers (hoera!!!) dus als er morgen tijd is vraag ik of er kinderen zijn die jou een berichtje willen sturen. Helaas kunnen wij geen pepernoten sturen via internet anders hadden wij dat zeker gedaan. Wij gaan ze morgen bakken. Veel plezier met het zetten van je schoen. Ik zal de sint zeggen dat er helemaal aan de andere kant van de wereld heel hard gezongen is voor hem en dat je schoen klaar staat.
    Ps. Op een van de foto's zag ik dat je heel hard aan het werk was met Sascha. Wij gaan maandag naar kern 5 en zijn met rekenen bij taak 47 (even een update voor mama).
    Groetjes Esther

  • 04 December 2008 - 21:31

    Opa Rob:

    Hoi Cas,
    Bij jou is het nu 5 december, dus het feest van de Sint. Opa is benieuwd of jij toch nog iets in je schoen hebt gevonden vanmorgen. Ik hoor het wel. Vanmiddag gaan wij bij Marlies en Jeroen Sinterklaas vieren. Ik zal dan als ik hem zie de groeten doen of anders aan zwarte piet als hij de cadeau's komt brengen.
    groetjes van opa en oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 22 Okt. 2008
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 129802

Voorgaande reizen:

22 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Goodmorning Vietnam

28 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

Mexico met Djoser junior

11 Juli 2011 - 07 Augustus 2011

Canada

24 Oktober 2008 - 20 December 2008

Familiereis 2008

Landen bezocht: