Hoe gaat het me jullie - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van dignus - WaarBenJij.nu Hoe gaat het me jullie - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van dignus - WaarBenJij.nu

Hoe gaat het me jullie

Door: GD

Blijf op de hoogte en volg

20 November 2008 | Nieuw Zeeland, Taupo

Vrienden en vriendinnen.
We zijn weer een stukje zuidelijker in Taupo. Rotorua was erg bijzonder, met al zijn vulkanische activiteiten. Ook nog in een Maori park geweest en bij een spectaculaire geiser. Op de camping waar we nu zitten blijven we 2 nachten omdat de kids het hier erg leuk vinden. We zijn nu bijna halverwege en zijn zeer benieuwd hoe het met jullie gaat. Dus laat even weten via weblog of mail?
Hartelijke groet
Carin, Michiel en kids

  • 21 November 2008 - 09:46

    Riet:

    Er staat een kletsverhaal op de mail!
    Doei

  • 21 November 2008 - 11:15

    Marlies:

    Lieve allemaal,

    Bij jullie verhalen vallen die van ons in het niets. Hier gaat alles z'n gangetje. Zoals ik al eerder schreef heeft vooral Jeroen het erg druk.

    Volgende week het feest van pa en de onthulling van het nieuwe logo van Joep zijn zaak. De week daarna sinterklaas en Jeroen zijn verjaardag. Ook Thom zijn verjaardag komt er dan snel aan en dan nog twee weken te gaan voor kerst maar dan schiet het voor jullie ook al op.

    Het is goed te lezen dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben. Dat zal nog wel wennen worden weer terug in Nederland.

    Geniet er verder van.

    Liefs Marlies

  • 22 November 2008 - 09:35

    Jelle:

    Lieve familie,

    Geisers en vulkanen... Hier hagelt het. Leonore is bij het filmweekend van Mariette. Ik ben thuis bij de kindjes. Om ons heen stort de economie in elkaar maar geluk gaat Gerrit Zalm Fortis/ABN Amro alsnog tot grote hoogte stuwen. Ik word soms een beetje onzeker van het feit dat ik nog geen andere baan heb maar blijf toch maar m'n hart volgen. Het sabbatical lijstje kent al 15 punten. We denken aan jullie.

  • 22 November 2008 - 21:13

    Wimpie:

    Hallo feestgangers
    Ja wat zal ik zeggen.
    Met ons(mij) gaat het goed.We zijn gezond ik train 2x per week en Riet is ook begonnen.Goed voor haar rug en algemene conditie.
    Het project span je:afgelopen donderdag de laatste wagen gelost.
    Nu nog wat nazorg en dan kan ik de dossiers in het archief doen.Daardoor werk ik nog een kleine halve week.Wilco vraagt het e.e.a.en zonder in paniek te raken probeer ik wat ervaring van de recessie begin 80 over te dragen.
    Als je naar de media luister dan valt alles in duigen dus dat doen we niet.
    De"discussie"moeten we opschorten totdat je terug bent.
    maar dat is geen probleem.Ik help WA met combitrans en ga 1.12 een paar dagen mee reorganiseren,2 loodsen afstoten .
    Deze weken vrij druk met de opleiding maar dat is wel leuk.
    5 dec. toch maar bescheiden sinterklaas met Mieke en de kinderen.
    Deze week nog aan je gedacht,heer Bakas was bij bij Pauw en Witteman .Pracht kerel en goed verhaal.
    Dit bericht gaat veel over ons maar dat was ook je vraag.We zijn gezond,werken lekker.
    vorige weekend 3 avonden cultuur:Soweto gospel zangers in kunstmin,vrijdagavond 3 baritons in Theater Almelo en maandagavond pracht concert componist ORF in de doelen.Dus:met ons gaat het goed ,alleen slecht weer.
    Hart. groeten en geniet maar allemaal.gr.
    Wim
    conclusie:Gezondheid geo

  • 22 November 2008 - 21:22

    Martin En Nelleke:

    Wij houden jullie wel in de gaten--prachtig man/vrouw (we zitten net te lezen in Hooglied)zo'n reis. Wij hebben die enorme reizen wat gehad en doen het wat rustiger aan---we zitten gewoon al een maand aan de Costa Blanca met al weken prachtig weer s'zomers en een Vodaphone verbinding aan de laptop---geneiet met volle teugen. Martin Nelleke

  • 27 November 2008 - 15:38

    Feline:

    he machie
    leuk dat ik je site kan bijhouden ,hoe lang nog?
    ik geloof dat je het best naar je zin heb:p
    doe de groeten aan iedereen xxx feline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 22 Okt. 2008
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 129852

Voorgaande reizen:

22 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Goodmorning Vietnam

28 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

Mexico met Djoser junior

11 Juli 2011 - 07 Augustus 2011

Canada

24 Oktober 2008 - 20 December 2008

Familiereis 2008

Landen bezocht: