Bericht aan de klas - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van dignus - WaarBenJij.nu Bericht aan de klas - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van dignus - WaarBenJij.nu

Bericht aan de klas

Door: Cas

Blijf op de hoogte en volg

20 November 2008 | Nieuw Zeeland, Taupo

Hallo allemaal. Hoe gaat het met jullie? Is Sinterklaas al in Nederland. Ik heb van Sinterklaas een mooi cadeau gekregen met de post. Want ik had hem een brief geschreven dat ik het erg jammer vond dat ik niet in Nederland was als hij kwam. Ik heb op internet 1 keer sinterklaasjournaal gekeken, maar niet van deze dag, want het is hier 12 uur later. Ik heb in de hoge golven gezwommen, die waren veel hoger dan in Nederland want het was in de grote oceaan. We gingen dansen met de Maoris; ik mocht ook op het podium de oorlogsdans leren, ik moest heel hard mijn tong uitsteken en mijn ogen groot en boos doen. Ik heb de geiser gezien die heel hoog heet water uitspuugde. We gingen ook een keer in een grot, en daar waren gloeiwormen en als je het licht uitdeed zag je allemaal lichtjes. De voorkant is als een worm en de achterkant is een lichtje. We zitten nu op een heel leuke camping met springkussens, zwembad, groot schaakbod en nog veel meer. We zijn al op 6 campings geweest en gaan nu bijna naar het zuidereiland. Groetjes van Cas. En willen jullie de groeten aan Sointerklaas geven. Dag allemaal. Cas

  • 21 November 2008 - 09:50

    Oma Rietje:

    Cas, wat een leuk verhaal. Volgens mij kun jij de Maori-dans vast heel goed en ook goed rare gezichten trekken!
    Nog veel plezier!
    Oma

  • 21 November 2008 - 10:25

    Peter En Mats:

    gaat het goet in nielzeelant groetjes
    van peter en mats en
    de rest

  • 21 November 2008 - 11:04

    Amber En Mary:

    lieve cas en juf
    ik ben bij kern4
    wij missen je hil erg en sinterklaas is wir in het lant
    groetjes

  • 21 November 2008 - 11:07

    Marlies:

    Lieve Cas,
    Wat een verhalen allemaal. Jullie hebben al veel gedaan en veel gezien als ik dat allemaal lees. Heb je ook veel foto's gemaakt zodat je ons alles kan laten zien als je weer in Nederland bent?


  • 21 November 2008 - 19:54

    Opa Rob En Oma Ria:

    Lieve Cas,
    Was het moeilijk om je tong hard uit te steken en je ogen groot te maken en boos te doen. Als je nu straks terug bent op school moet je dat zeker een keertje in de klas doen. Dan kan je je tong uitsteken naar de juffrouw, zonder dat ze er boos over kan worden. En op dat grote schaakbord heb je daar nog mee gespeeld tegen je vader? Nog heel veel plezier,
    groetjes opa en oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 22 Okt. 2008
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 129854

Voorgaande reizen:

22 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Goodmorning Vietnam

28 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

Mexico met Djoser junior

11 Juli 2011 - 07 Augustus 2011

Canada

24 Oktober 2008 - 20 December 2008

Familiereis 2008

Landen bezocht: