nieuw zeeland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van dignus - WaarBenJij.nu nieuw zeeland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van dignus - WaarBenJij.nu

nieuw zeeland

Door: machteld

13 November 2008 | Nieuw Zeeland, Wellington

hallo

Het is hier heel leuk. In een klein knus campertje. Als papa rijdt moeten wij huiswerk maken. Het is wel hobbel de bobbel aan dat tafeltje
De campings zijn hier heel anders. Geen zwembaden en heel klein mmar we hebben nu een mega trampo
We gaan bijna survevallen. 50 meter klimmen en dan naar beneden roetsen aan een touw. En de tarzanjump vet cool denk ik. We hebben vandaag een wandeltocht gedaan. Der schenen slangen te zijn niet tegen gekomen.
YES
Net gingen papa en ik korfballen en toen schopte hij de bal weg.
Wel weer terug gevonden iemand anders eigenlijk

Groetjes Machteld

• 13 November 2008 - 10:40

Marlies:

Hoi Machteld, Sascha en Cas.

Huiswerk maken terwijl je vader rijdt, dat is slim opgelost. Zo blijft er genoeg tijd over om leuke dingen te doen als je op de camping aankomt.

Is het mooi aan de andere kant van de wereld? Weet je al hoe je kompas werkt in NZ Cas? Hebben jullie al gezien dat het water anders wegloopt in het putje? En elke dag kunnen jullie je Engels natuurlijk oefenen en genieten van de zomer daar aan de andere kant van de wereld.

Bij ons is het echt herstweer maar komt wel zaterdag sinterklaas in Nederland aan. Die kennen ze vast niet in NZ.

Liefs Marlies

• 13 November 2008 - 10:41

Marlies:

Hoi Machteld, Sascha en Cas.

Liefs Marlies

• 13 November 2008 - 12:50

Hanneke:

toch jammer dat je nog steeds geen slangen tegn bent gekomen. wel te hopen dat je ze toch een keer live mee kunt maken. nou groetjes hanneke

• 13 November 2008 - 16:01

Peter:

hoi Michiel en carin en kids. leuk om te lezen dat jullie het geweldig naar je zin hebben. zoals jullie wellicht weten zwerft mijn dochter myrna met haar vriebnd robbert ook ergens in jullie contreien (zij gaan volgende week naar neiwue zeeland vanuit Brisbane) en hebben zij ook net zo'n weblog als jullie met prachtige foto's. geniet er van en kom behouden weer thuis.

groet,

Peter

• 13 November 2008 - 23:11

Roland:

O, zie net dat mijn reactie op 10/11 is terechtgekomen.
    Maakt niet uit, blijft boeiend om die grote contrasten in zo'n reis te ervaren toch!!!

groet ook van Hester, Thomas, Myrthe en Julian

• 14 November 2008 - 18:02

Opa En Oma:

Hallo allemaal, vanuit een somber kikkerland. Hoe is de tarzanjump gegeaan? Heeft Carin die ook gemaakt? Jullie genieten enorm en zien veel. Morgen, voor jullie vandaag, komt de Sint aan in Nederland. De reis is wat moeizaam verlopen, problemen met de boot enzo, maar Cas het is allemaal goed gekomen. Geniet er maar van daar in NZ., we volgen de verhalen wel
    groetjes van Ope Rob en Oma Ria.

• 14 November 2008 - 18:35

Nienke:

Hoi luitjes,
    Nog van harte gefeliciflapstaart allemaal! We hebben even geen reacties geplaatst, want ook wij kampen hier met een verjaardagsgolf. Leuk om weer van alles te lezen. We denken vaak aan jullie. En eh.. niet te hard werken he? Ook vakantie houden hoor!
    Het is hier miezerig en 11 graden, dus niet veel om jaloers op te zijn. Het enig is dat IK NU OOK SABBATICAL heb! Maar slechts 3 weken....
    Heel veel liefs,
    Nienke

• 14 November 2008 - 21:11

Hanneke:

cas
    als je iets van et sinterklaas journaal wil volgen dan kan je naar de sinterklaas radio luisteren op www.sinterklaasjournaal.nl dan kan je toch nog iets mee krijgen van het 5 dec gebeuren.
    groetjes hanneke

• 15 November 2008 - 13:14

Opa Rob:

Voor Cas:

ALMERE - Sinterklaas is zaterdagmiddag in Almere aangekomen voor zijn jaarlijkse bezoek. Zoals gewoonlijk zal hij in Nederland zijn verjaardag vieren.

Tientallen pieten waren met de sint meegekomen uit Spanje. Ze stonden te dansen op het dek van de Pakjesboot 12 toen ze de haven van Almere binnenvoeren.