Aan de klasgenootjes - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van dignus - WaarBenJij.nu Aan de klasgenootjes - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van dignus - WaarBenJij.nu

Aan de klasgenootjes

Door: Cas

01 November 2008 | Indonesië, Batavia

Lieve klasgenoten
Hebben jullie het fijn op school. Ikke wel. Willen jullie een berichtje terugsturen. We hoeven niet zo veel huiswerk nog te maken, want we hebben in de herstvakantie al veel gedaan. We kunnen veel zwemmen en andere leuke dingen doen. Ik heb op een olifant gereden en in een waterval gezwommen, maar je kon er niet vanaf springen. Toen we naar een hotel gingen zagen we onderweg aapjes en die gingen we eten voeren. We hebben door de echte jungle gelopen en we hebben heel veel fruit gezien; papaya, limoen, koffie, cacao (waar je chocola mee kunt maken). We hebben geen slangen gezien, maar het was wel een echte jungle. Ik heb het hier heel fijn. Groetjes Cas.
Speciale groet aan Thomas

• 01 November 2008 - 16:15

Rob En Ria:

Wat ben jij een boffert, dat je nu niet veel huiswerk moet maken. Je zit wel gaaf op die olifant, heb je wel droge voeten gehouden of was het water niet zo diep? De verdere verhalen en foto's horen en zien we later wel hoop ik. Het is hier koud en regen. Veel plezier verder en de groeten aan allemaal.
    Opa Rob en Oma Ria.

• 01 November 2008 - 19:02

Lot En Annemarie:

Hi allemaal,
    Wat een geweldige site! Lot kwam hier mee thuis, we vinden het hartstikke leuk om jullie verhalen te lezen en foto's te zien. Klinkt allemaal heerlijk! Machteld, we missen je wel, hoor! (iedere dag wordt hier wel een keer geroepen, "het is nu zo laat bij Machteld") Maar goed, genieten jullie van de prachtige reis, wij volgen jullie verhalen! Groetjes Lot, Annemarie en rest van de familie

• 02 November 2008 - 06:51

Marlies En Jeroen:

Lieve Cas,
    Wouw wat een avonturen? Had je je kompas nog nodig in de jungle of wist de gids de weg?
    En dan vandaag weer vroeg op om dolfijnen te gaan kijken, wat een vakantie.
    Doe iederen de groeten.
    Liefs Marlies en Jeroen

• 02 November 2008 - 18:41

Thomas:

lieve Cas,

Mama heeft dit berichtje geprint (mét foto) en ik neem het morgen mee naar school om aan de hele klas te laten zien! Ik zal juf Brigitte vragen of zij het wil voorlezen.

Groetjes,
    Thomas