wat hebben we gedaan ! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van dignus - WaarBenJij.nu wat hebben we gedaan ! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van dignus - WaarBenJij.nu

wat hebben we gedaan !

Door: machie

Blijf op de hoogte en volg

28 Oktober 2008 | Indonesië, Batavia

hoi allemaal
ik zal beginnen met maandag.
in de ochtend naar het stadje geweest mijn broertje heeft een halve kokosnoot
gekocht met een paar snaren een soort instrummentje ook nog veel gezwommem ik leek aan het eind van de dag wel een zeemeermin
die avond zijn we ook naar een dansshow (oud Balinees in een "paleis")
geweest was heel leuk ze danste met alles met hun vingers hun ogen
aleen de muziek was slaap wekkend

vandaag
in de ochtend vroeg op we gingen op olifanten rijden
ik denk wel dat jullie allemaal wel weten dat ik bang ben voor slangen

nou het is wonderlijk dat ik hier nog zit
ik zat op een olifant en er kwam een slang aan ik raak helemaal in paniek
ga springen op die olifant
olifant raakt in paniek de slang raakt in paniek van de olifan komt achter ons aan
MAAR GELUKKIG IS DIT NIET GEBEURD
het was een heel rustig olifanten ritje
daarna me nog eens om getoverd in zeemermin daarna gegeten en nu zit
ik hier

QUIZ
welk dier legt de grootste eieren volgens meneer de Haan
stuur me gouw het antwoord
volgende keer uitslag


maar ik moet nu gaan voor mijn geschiedenis toets leren

(dat moet ook gebeuren)

groetjes van de poepie bruine machie

  • 28 Oktober 2008 - 13:21

    Marlies:

    Lieve Machteld,

    Wat een verhalen. Gelukkig was het deel van de slang niet echt. Anders gewoon rustig blijven zitten die olifanten zijn zo groot. Was het niet spannend op de rug van de olifant?
    Zijn het de olifantsvogels die de grootste eieren leggen?

    Dikke knuffel aan je zus een broer

    Liefs Marlies

  • 28 Oktober 2008 - 13:43

    Oma Ria, Opa Rob:

    Lieve Machteld

    Eerst het antwoord op je quizvraag ik denk een struisvogel.Wat een mooie leuke avonturen beleven jullie, maak er maar veel foto,s van, en pas maar op dat je geen staart krijgt. Een dikke knuffel ook voor Sascha en Cas

    Liefs Oma en Opa.

  • 28 Oktober 2008 - 15:05

    Familie Lemmers:

    Onwijs gaaf zeg, op een olifant rijden! Dat is weer eens wat anders. Kun je jezelf wel een beetje vasthouden op zo'n enorm dier? En durfde Cas ook? Onze kas vond het wel erg bijzonder! Kus

  • 28 Oktober 2008 - 15:59

    Wimpie En Rietje:

    Leuk hoor
    Het grootste ei is van een struisvogel
    doei wim

    Wat geweldig dat we op deze manier met jullie kunnen meegenieten!
    Vanmorgen andere berichten meegenomen naar Oma. Zij vindt het ook heel leuk!
    liefs,
    Riet


  • 28 Oktober 2008 - 17:36

    Hanneke En Anne:

    volgens mij heeft een struisvogel de grootste eieren.en anne wil vragen of jullie een baby olifantje met zijn tante papa en mama mee woude nemen voor in de tuin.
    gr han en an

  • 28 Oktober 2008 - 19:10

    Jeroen:

    Machteld,

    De grootste eieren worden natuurlijk door de Struisvogel geproduceerd. Dit is natuurlijk op de absolute schaal bekeken, relatief gezien is het de Kiwi (grijs gespotte)uit Nieuw Zeeland die tot 1/3 (500 gram)van zijn lichaamsgewicht komt! Totzover de prijsvraag, wat heb ik gewonnen?

    Verder het je geluk machie, in NZ zijn geen slangen dus nog even volhouden.

    Liefs, Jeroen .... aan .... schoen

  • 29 Oktober 2008 - 07:14

    Alyssa :

    dat zou ik egt niet weten maar zo te zien hebben jullie het prima daar

    ik moet naar school hele dikke xxxxjes alyssa

  • 29 Oktober 2008 - 14:49

    Elske:

    Ha allemaal,

    Wat klink dit allemaal super leuk! Kunnen we er geen schoolreisje van maken? Hier in Nederland is het lekker koud en fris;)! Geniet ervan en tot lezens! Het is erg leuk om je zo te volgen Machteld, blijf maar veel verhaaltjes schrijven!

  • 29 Oktober 2008 - 20:25

    Opa Rob,oma Ria:

    Lieve Machteld,Sascha en Cas.

    Hoe maken jullie het? Sascha wat voor leuke dingen heb jij allemaal gedaan? Hoe is het rijden op een olifant, zeker heel wat anders dan rijden op Cato? En Cas kan jij al muziek maken op je kokosnoot gitaar? We horen het wel.
    Groetjes, opa Rob.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 22 Okt. 2008
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 129879

Voorgaande reizen:

22 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Goodmorning Vietnam

28 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

Mexico met Djoser junior

11 Juli 2011 - 07 Augustus 2011

Canada

24 Oktober 2008 - 20 December 2008

Familiereis 2008

Landen bezocht: